الماس

7 روشی که می توانید به اهداف توسعه حرفه ای خود برسید

 

توسعه حرفه ای یک جنبه ضروری در رشد شغلی شما است که اغلب نادیده گرفته می شود. فرسودگی شغلی، افزایش تعهدات شخصی و تغییر نیازهای سازمانی دلایل رایجی هستند که ممکن است اهداف توسعه حرفه ای خود را نادیده بگیرید. با وجود این موانع، بسیاری از افراد، اقداماتی را برای به دست آوردن حمایت لازم برای پیشرفت شغلی خود انجام داده اند. طبق گزارش گروه Tandy هشتاد و شش درصد از کارمندان اگر به دنبال فرصت های بیشتر برای پیشرفت حرفه ای باشد، شغل خود را تغییر می دهند. گزارش 2022 LinkedIn Global   نشان داد که اکثر کارمندان معتقدند که توسعه حرفه ای بهترین راه برای بهبود فرهنگ شرکت است. اگر می‌خواهید شغل خود را پیش ببرید، در اینجا مقدمه‌ای در مورد اهداف توسعه حرفه‌ای، چرایی اهمیت آن‌ها برای رشد شغلی‌تان و چگونگی دستیابی به آنها آورده شده است.

 

اهداف توسعه حرفه ای چیست؟

 اهداف توسعه حرفه ای معیارهای کوتاه مدت و بلندمدتی هستند که رشد شغلی را تشویق می کنند، بهره وری را افزایش می دهند و از علایق شخصی و حرفه ای شما حمایت می کنند. شناسایی اهداف شما یک نقشه راه شغلی را ارائه می دهد و معیارهایی را که می توانید برای اندازه گیری پیشرفت خود استفاده کنید، مشخص می کند. در حالی که اهداف شما باید حول محور توسعه محل کار باشد، هنگام تهیه پیش نویس آنها، علایق شخصی خود را در نظر بگیرید. انجام این کار می تواند تضمین کند که انگیزه خواهید داشت و در دراز مدت به آنها پایبند خواهید بود. برخی  از اهداف توسعه حرفه ای شما می تواند اهداف توسعه حرفه ای متعددی را تعیین کند، از جمله:

-  توسعه مهارت های جدید

- بهبود ارتباطات

- متخصص شدن

- به عهده گرفتن نقش رهبری

- کسب افزایش حقوق یا ارتقاء

 

از اینکه اهدافتان را خیلی بزرگ یا کوچک کنید نترسید. در حالی که بسیاری از آنها می توانند منجر به پیشرفت شغلی شوند. البته

 تعیین معیارهای کوچکتر و دست یافتنی تر - مانند ایجاد یک مهارت جدید - نیز می تواند برای حرفه شما مفید باشد.

 

 

چرا اهداف توسعه حرفه ای مهم هستند؟

 

 تشریح اهداف توسعه حرفه ای شما یک گام اساسی است که می تواند وضوح و جهت را در حرفه شما فراهم کند. درک آنچه می خواهید و معیارهایی که باید به آنها برسید حیاتی است. به عنوان مثال، اگر می خواهید در رشته خود متخصص شوید، بررسی کنید که برای دستیابی به آن به چه آموزش ها و مهارت هایی نیاز دارید. ارتباط برنامه توسعه حرفه ای خود با مدیر و تیم به طور بالقوه می تواند به شما کمک کند تا  به منابع زیر دسترسی پیدا کنید. منابعی همچون:

- برنامه های بازپرداخت شهریه

- فرصت های صدور گواهینامه

- گزینه های مربیگری

 

علاوه بر جلب حمایت، تعیین اهداف توسعه حرفه ای می تواند به شما انگیزه دهد تا خودتان را تقویت کنید، هدف بیشتری به شما می دهد و رضایت شغلی شما را افزایش می دهد. با توجه به خدمات آموزشی Lorman چهل و یک درصد از کارکنان، فرصت های پیشرفت شغلی سازمان خود را برای رضایت شغلی خود بسیار مهم می دانند. اگر در حرفه خود احساس بی انگیزگی یا غرق شدن می کنید، اهداف توسعه حرفه ای می تواند حلقه مفقوده باشد. برای رسیدن به اهداف توسعه حرفه ای خود، هفت مورد زیر را انجام دهید تا مطمئن شوید در مسیر درستی هستید.

 

 

 7 راه برای دستیابی به اهداف توسعه حرفه ای

 1. ابتکار عمل:

 انجام ابتکار عمل در پیشرفت حرفه ای برای پیشرفت شغلی شما بسیار مهم است. دستیابی به اهداف شما نیاز به خودانگیختگی دارد. ابتکار به اشکال مختلفی مانند نمونه های زیر وجود دارد:

- داوطلب شدن برای نقش‌های رهبری

- درخواست مسئولیت‌های اضافی

 - ایجاد پیشنهادهایی برای تغییر سازمانی

 

بر اساس مقاله‌ای در هاروارد بیزینس ریویو، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد فعال، عملکرد و مشارکت و نوآوری  بهتری در محل کار داشته باشند. این مقاله پیشنهاد می‌کند پس از تکمیل موارد زیر در محل کار ابتکار عمل کنید:

الف. آنچه را که می توانید انجام دهید مدیریت کنید: مهم نیست که ابتکار عمل شما چقدر دشوار است  تعیین کنید که آیا ارزش دنبال کردن آن را دارد یا خیر.

ب. نقش دیگران را در نظر بگیرید: از آنجایی که ابتکار عمل شما احتمالاً بر دیگران در سازمان شما تأثیر می گذارد، قبل از اقدام در مورد آن، دیدگاه آنها را جستجو کنید.

ج. اقدامات خود را با اهداف سازمانی هماهنگ کنید: همه تغییرات خوب نیستند. اطمینان حاصل کنید که ابتکار عمل شما نه تنها به اهداف توسعه حرفه ای شما بلکه به نفع سازمان نیز خواهد بود. ابتکار عمل در کار برای پیشرفت حرفه ای ضروری است. سعی کنید از هر فرصتی که برایتان پیش می آید استفاده کنید و از منطقه راحتی خود خارج شوید.

به سمت اهداف توسعه حرفه ای خود کار کنید

 پیشرفت تحصیلات یکی از موثرترین راه ها برای توسعه حرفه ای است. به عنوان مثال، دوره های گواهی HBS Online می تواند به شما کمک کند مهارت های تجاری قابل اجرا را به دست آورید، اعتماد به نفس خود را ایجاد کنید و پیشرفت شغلی خود را بدون توجه به اهداف خود شروع کنید.

مقاله بعدی

4 دلیلی که کلاس های آنلاین می تواند برای بزرگسالان مفید باشد

 

دستیابی به تعادل بین کار و زندگی به عنوان یک  کار حرفه ای می تواند چالش برانگیز باشد. افزودن فرصت های توسعه حرفه ای به شغل تمام وقت و زندگی شخصی شما می تواند حتی دلهره آورتر باشد. خوشبختانه، یادگیری آنلاین شما را قادر می‌سازد تا آموزش را در برنامه‌ی موجود خود بدون از دست دادن کیفیت قرار دهید. در اینجا مقدمه ای در مورد یادگیری آنلاین، چهار روش مفید برای بزرگسالان شاغل، نگرانی های رایج در مورد آن، و نحوه انتخاب بهترین دوره آنلاین برای شما آورده شده است.

 

یادگیری آنلاین چیست؟

یادگیری آنلاین ارائه محتوای آموزشی از طریق کانال های دیجیتال است. فراتر از جایگزینی یادگیری حضوری در طول همه‌گیری COVID-19، به عنوان راهی برای ایجاد دانش و مهارت با انعطاف‌پذیری بیشتر، جایگاهی قوی با جذابیت قابل توجه به دست آورده است. بسته به دوره‌ای که در آن ثبت‌نام می‌کنید، تجربه شما می‌تواند بر اساس موارد زیر متفاوت باشد:

-  اندازه کلاس

- هزینه

- زمان دوره

- اعتبار مدرس

 

فرصت‌هایی برای تعامل با همتایان چقدر می تواند جذاب و کاربردی باشد برای مثال، مدرسه کسب‌وکار آنلاین هاروارد مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی  را در شش حوزه موضوعی ارائه می‌دهد.  دانشکده HBS با افزودن تعامل اجتماعی این دوره ها را  به گونه‌ای طراحی کرده است که حوزه آموزش را در جایگاه کسب و کار شما ارائه دهد.

اگر یک بزرگسال شاغل هستید که قصد دارید مهارت های کسب و کار خود را در یک برنامه کاری شلوغ ارتقا دهید، یادگیری آنلاین می تواند به ویژه جذاب باشد. در اینجا چهار مزیتی وجود دارد که می توانید با گذراندن دوره های آنلاین به دست آورید.

 

4 مزیت یادگیری آنلاین برای حرفه ای ها:

 

 1. ایجاد تعادل بین کار و زندگی:

 ایجاد تعادل بین کار، مسئولیت های خانه، توسعه حرفه ای، فعالیت های اجتماعی و استراحت، دشوار اما حیاتی است. یک شغل سخت همراه با مسئولیت‌های مراقبتی و قرار ملاقات‌ها می‌تواند حضور  در کلاس‌هایی با برنامه‌های مشخص را تقریباً غیرممکن کند. بسیاری از دوره‌های آنلاین، مانند آن‌هایی که HBS Online ارائه می‌دهد، با ضرب‌الاجل‌هایی همراه هستند و شما را قادر می‌سازند تا یادگیری را به بهترین شکل در برنامه خود قرار دهید. این می تواند به معنای تکمیل درس ها در صبح قبل از کار یا اتمام تکالیف پس از خواب فرزندتان باشد.

مایک گلیچمن مدیر تولید ایتنا می‌گوید: «من دوره‌های آنلاینی را برای مدیریت محصول گذرانده بودم، اما دوره‌های HBS Online بسیار متفاوت بودند – بسیار جذاب‌تر. «شما فقط ویدیوها را تماشا نمی کنید. خیلی خوب بود که یک هفته فرصت داشتم تا کار را تمام کنم تا بتوانم بدون اینکه مرخصی بگیرم، آن را آموزش ببینم.» در جایی که یادگیری حضوری مستلزم این است که در یک زمان مشخص در یک مکان فیزیکی باشید، یادگیری آنلاین به شما امکان می‌دهد آموزش خود را مطابق با برنامه تغییر کاربری خود تنظیم کنید و تعادل بین کار و زندگی را بیشتر کنید.

 

2. تقویت  مهارت ها و رزومه شما برای نقش ها و تبلیغات جدید

 انعطاف پذیری آموزش آنلاین به قیمت کیفیت آن تمام نمی شود. گذراندن دوره می تواند به شما برای پیشرفت شغلی - در سازمان یا جاهای دیگر - کمک کند. اگر می‌خواهید مدیر یا رهبر سازمان شوید، یک دوره آموزشی در زمینه رهبری یا مدیریت می‌تواند مهارت‌هایی را به شما ارائه دهد:

- سبک رهبری شخصی خود را توسعه دهید

- مدیریت شرایطی که عملکرد تیم را افزایش می‌دهد

 ابی کاتز، مدیر ارشد بازاریابی در Mavrck،  دوره اصول رهبری را انتخاب کرد تا برای اولین بار برای رهبری یک تیم آماده شود.  کاتز می گوید که محتوای دوره بسیار آموزنده و قابل استفاده برای چالش های واقعی یک رهبر بودن است. من چارچوب‌ها و مدل مطالعه موردی دوره را دوست داشتم، و فکر می‌کردم این دوره علاوه بر یک شغل تمام‌وقت، بسیار قابل مدیریت است.» یک دوره آنلاین همچنین می‌تواند مهارت‌های شما را در استراتژی، امور مالی و حسابداری در کسب و کار را تقویت یا تکمیل کند. چه بخواهید در صنعت خود سطح بالاتری داشته باشید و چه بخواهید رشته خود تغییر دهید، می توانید در حین کار تمام وقت از طریق آموزش آنلاین مهارت کسب کنید.

 

 

3. ارتقاء و توسعه موقعیتتان برای دریافت حقوق و پاداش

  یک دوره آنلاین نه تنها می تواند مهارت ها و فرصت های شغلی جدیدی را ارائه دهد، بلکه پتانسیل درآمد شما را نیز افزایش می دهد. در یک نظرسنجی میدانی ، 42 درصد از فراگیران HBS Online گفتند که دوره آنها با افزایش متوسط ​​​​17000 دلار به افزایش حقوق آنها کمک کرده است. علاوه بر این، نزدیک به 20 درصد گفتند که گواهینامه آنها به طور متوسط ​​به افزایش 14000 دلاری پاداش آنها کمک کرده است.

گذراندن یک دوره آنلاین در مورد موضوعی که می‌خواهید در آن رشد کنید، می‌تواند به مدیرتان نشان دهد که به توسعه حرفه‌ای متعهد هستید و پس از اتمام دوره، مهارت‌هایی برای قبول مسئولیت بیشتر دارید.

 

 

4. شما را به سایر حرفه ای ها متصل می کند

یکی از مزیت‌های گذراندن دوره های آنلاین  که اغلب نادیده گرفته می شود این است که می تواند شما را به سایر متخصصان متعهد به یادگیری مادام العمر متصل کند. در حالی که همه دوره های آنلاین فرصت تعامل با همسالان را ارائه نمی دهند، اما بسیاری از آنها این امکان را دارند. سعی کنید گزینه های دوره خود را برای مشارکت قبل، در حین و بعد از اتمام آن بررسی کنید. انجمن آنلاین HBS یک شبکه جهانی از متخصصان علاقه مند به یادگیری مادام العمر است. دارای 34 فصل مبتنی بر جغرافیا است که اعضا را قادر می سازد به صورت شخصی و دیجیتالی با هم ارتباط برقرار کنند. ایجاد ارتباط با سایر فراگیران آنلاین می‌تواند پشتیبانی، انگیزه و الهام بخشی را در حین گذراندن دوره شما فراهم کند. همچنین می‌تواند شبکه‌ای از متخصصان کسب‌وکار را به شما ارائه دهد که می‌توانید برای مشاوره در مورد مشکلات تجاری، فرصت‌های شغلی و دوستی با آنها تماس بگیرید.

 

 

نگرانی های رایج در مورد یادگیری آنلاین برای کار بزرگسالان

اگر نگران این هستید که آیا یک دوره آنلاین انتخاب درستی است، اقدامات زیر را که می توانید انجام دهید در نظر بگیرید.

اگر در مورد تعهد زمانی برنامه نگران هستید ...

 برنامه هفتگی خود را تجسم کنید، زمان کار و تعهدات ثابت را مسدود کنید. کجا می توانید یک دوره را در برنامه خود به بهترین شکل ممکن بگنجانید بدون اینکه نیازی به سفر یا حضور در کلاس در یک زمان خاص داشته باشید. هنگامی که مشخص کردید چه زمانی برای مطالعه در هر هفته دارید، مدت زمان دوره را بررسی کنید.  به عنوان مثال، استراتژی کسب و کار به پنج تا شش ساعت در هفته برای هفت هفته نیاز دارد. آیا در دسترس بودن شما با الزامات دوره مطابقت دارد، اگر چنین است، آن زمان‌ها را برای آموزش خود در تقویم خود مسدود کنید. اگر دوره با برنامه شما مطابقت ندارد، دوره ای را با زمان کمتری در نظر بگیرید، سایر تعهدات را مجدداً تنظیم کنید یا برای ارزیابی مجدد در تاریخ بعدی برنامه ریزی کنید.

 

اگر نگران هزینه دوره هستید...

 بررسی کنید که آیا کارفرمای شما برای پیشرفت حرفه ای بازپرداختی ارائه می دهد یا خیر. اگر چنین است، به مدیر خود بگویید چرا این دوره برای شما و تیم شما مفید است. ارتباط برقرار کنید که چگونه داشتن آن مهارت ها یک دارایی برای سازمان شما خواهد بود. به عنوان مثال، گذراندن دوره مدیریت می تواند شما را قادر سازد تا بهترین کار کارکنان خود را به نمایش بگذارید و در نتیجه کارایی بیشتر و اهداف دست یافته به دست آورید.

 

اگر نگران این هستید که آیا کارفرمایان دوره‌های آنلاین را جدی می‌گیرند یا نه...

 داده‌های نتایج دوره و اینکه آیا فراگیران توانسته‌اند پس از تکمیل آن ترفیع،  یا تغییرات شغلی کسب کنند را بررسی کنید. به عنوان مثال، در یک نظرسنجی از  دانش پذیران HBS Online  سی و شش درصد تغییر شغل دادند و 31 درصد ارتقا یافتند. یکی از پاسخ‌دهندگان نوشت: «من پیشنهادهای شغلی زیادی از طریق شبکه‌ام دریافت کردم که از دوره‌های آنلاین HBS من آگاه بودند. در نهایت 30 درصد افزایش حقوق داشتم.» هنگامی که یک دوره آنلاین را در رزومه خود فهرست می کنید، به مهارت هایی که از طریق آن به دست آورده اید توجه داشته باشید و آماده باشید تا در مورد آنها توضیح دهید. کارفرمایان ممکن است ندانند که شما فقط با خواندن نام دوره چه مهارت های کاربردی را به دست آورده اید. اگر دوره شما نتایج مثبتی به همراه داشته باشد و مهارت‌هایی را که کسب کرده‌اید کاملاً آموخته باشید، متوجه خواهید شد که کارفرمایان می‌توانند دوره‌های آنلاین را جدی بگیرند و انجام می‌دهند.

 

اگر شما نگران این هستید که آیا این برنامه ارزشش را دارد یا خیر…

در مورد بازگشت سرمایه دوره تحقیق کنید. به عنوان مثال، دوره های HBS Online به طور متوسط ​​ده برابر بازده سرمایه را ارائه می دهد. به فرصت هایی فکر کنید که مهارت های تازه به دست آمده می تواند به شما ارائه دهد. اگر این فرصت ها با اهداف شما همسو باشد، دوره می تواند ارزش وقت شما را داشته باشد.

 

چگونه بهترین برنامه آنلاین را برای خود پیدا کنید؟

بهترین برنامه آنلاین برای بزرگسالان شاغل برنامه ای است که با اهداف حرفه ای و شرایط شخصی شما همسو باشد. اهداف، در دسترس بودن و آنچه را که در یک دوره آنلاین برایتان ارزش قائل هستید، بررسی کنید، سپس گزینه‌ها را بررسی کنید تا بهترین گزینه مناسب را برای خود بیابید.

2. ایجاد یک شبکه حرفه ای قوی:

 ایجاد یک شبکه حرفه ای قوی برای پیشبرد حرفه شما ضروری است. مزایای شبکه عبارتند از:

- شناسایی فرصت های شغلی جدید

- درک بهتر سازمان یا صنعت خود

- تقویت همکاری

 

 با این حال، موانع متعددی وجود دارد که ممکن است با آن مواجه شوید. یکی از رایج‌ترین موارد این است که بدانید چه کسی در سازمان شما بیشترین ارزش را دارد. ایجاد یک نقشه قدرت و تجسم اینکه چه کسی قدرت به دست آوردن نفوذ در محیط کار شما را دارد، یکی از راه‌های غلبه بر این موضوع است. با توجه به دوره آنلاین مدرسه کسب و کار هاروارد  و آموزش دز زمینه قدرت و تأثیر، افرادی که بیشترین قدرت را در سازمان شما دارند«افراد مرکزی» نامیده می شوند. آنها اغلب منابع اولیه اطلاعات، منابع صنعتی هستند.

از طریق نقشه برداری قدرت، می توانید آن افراد و منابعی را که آنها کنترل می کنند شناسایی کنید تا اطمینان حاصل شود که شبکه شما نیازهای توسعه حرفه ای شما را برآورده می کند.

 

 

3. بازخورد بخواهید

 بازخورد می تواند در محل کار بحث برانگیز باشد. تحقیقات نشان می دهد که 44 درصد از مدیران در مورد ارائه بازخورد منفی استرس دارند و 21 درصد اعتراف می کنند که سعی می کنند به طور کلی از آن اجتناب کنند. اگرچه بسیاری از مدیران از تأثیرات بازخورد بر کارکنان و روحیه تیم می ترسند، اما برای توسعه حرفه ای حیاتی است. طبق گفته زیپیا، 65 درصد از کارمندان تمایل به بازخورد بیشتری در محل کار دارند. بنابراین، مهم است که در دریافت بازخورد نقش فعال داشته باشید. همچنین باید بدانید که چگونه بازخورد را به گونه ای پردازش کنید که به رشد شغلی شما کمک کند.

طبق بررسی هاروارد بیزینس ریویو، اهمیت بازخورد فراتر از پیاده سازی است. نیاز به تأمل، گفتگو و تمرین مداوم دارد. بازخورد می تواند به شما در شناسایی نقاط قوت، ضعف و فرصت های بهبود کمک کند و به طور مستقیم بر اهداف حرفه ای شما تأثیر بگذارد.

 

4. تعهدات زمانی خود را دوباره ارزیابی کنید

 به طور مداوم تعهدات زمانی خود را ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که می توانید به طور واقع بینانه به اهداف توسعه حرفه ای خود دست یابید. برای مثال، در حالی که یادگیری یک مهارت فنی جدید می‌تواند مزایای حرفه‌ای متعددی را به همراه داشته باشد، می‌تواند زمان شخصی زیادی را نیز به خود اختصاص دهد. حفظ تعادل بین کار و زندگی می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چگونه اهدافتان در برنامه شما قرار می گیرند. با تمرین در مدیریت زمان مؤثر، می‌توانید بدون ایجاد مانع از سایر تعهدات، در جهت اهداف خود تلاش کنید.

 

 5. از بخش‌های دیگر بیاموزید

 فراتر از ایجاد یک شبکه حرفه‌ای قوی، با اعضای سایر بخش‌ها یا تیم‌ها تماس بگیرید تا مهارت‌ها، فرآیندها و پویایی‌های سازمانی مختلف را بیاموزید. یادگیری از همکارانتان فواید زیادی دارد و می تواند به باز نگه داشتن خطوط ارتباطی کمک کند. این امر به ویژه هنگام کار از راه دور بسیار مهم است. شما همچنین می توانید دیدگاهی جامع از شرکت خود به دست آورید. با برقراری ارتباط با افرادی که اولویت ها، چالش ها و منابع متفاوتی دارند، می توانید تصویر بزرگتری را در مورد نیازهای سازمانی درک کنید. اگر می خواهید به یک رهبر مؤثر تبدیل شوید، این امر کاملا ارزشمند است.

 

 

6. بیشتر آموزش ببینید و تحصیل کنید

 ادامه تحصیل راه دیگری برای دستیابی به اهداف توسعه حرفه ای شماست. کسب مدرک کارشناسی ارشد - مانند MBA - یا یک گواهی حرفه ای تنها چند گزینه هستند. اگر در نگاه اول ادامه تحصیلات بیشتر در برنامه شما قرار نمی گیرد، آموزش های آنلاین می توانند انعطاف پذیری مورد نیاز شما را به عنوان یک حرفه ای فراهم کنند. دوره های تخصصی آنلاین - مانند پیشنهادات HBS Online - می تواند تنها چند هفته طول بکشد و به شما کمک کند تا مهارت ها و استراتژی های تجاری جدیدی را بیاموزید که شما را قادر می سازد به اهداف توسعه حرفه ای خود دست یابید.

 

 

7. به طور منظم پیشرفت خود را مرور کنید

مرور پیشرفت شما به سمت اهداف توسعه حرفه ای خود اغلب به عنوان خود ارزیابی نامیده می شود که ارتباط نزدیکی با خودآگاهی در محل کار دارد. پروفسور جاشوا مارگولیس، پروفسور HBS در دوره آنلاین اصول رهبری می گوید: «خودآگاهی در مورد توسعه ظرفیت شما برای درک نحوه برخورد با شما است. برای داشتن دید تحریف نشده به نقاط قوت و ضعف خود و سنجش احساساتی که شخصاً تجربه می کنید سندی ایجاد کنید که پیشرفت هفتگی یا ماهانه شما را ردیابی کند تا به اندازه‌گیری مدت زمان لازم برای رسیدن به اهدافتان کمک کند. همچنین می‌توانید از آن برای ثبت دستاوردهایی استفاده کنید که به شما کمک می‌کند در بررسی عملکرد از خودتان دفاع کنید.

 

 

 

منبع : https://online.hbs.edu/blog/

 

تگ ها: آموزش_بیزنس_کوچینگ_در_بابل آموزش_بیزنس_کوچینگ_در_مازندران آموزش_بیزنس_کوچینگ بیزنس_کوچینگ_در_بابل مرکز_بیزنس_کوچینگ_در_بابل مرکز_بیزنس_کوچینگ_در_ مازندران مربیگری_کسب _و_کار مرکز_بیزنس_کوچینگ_الماس رهبری فروش آموزش_فروش آموزش_بازاریابی