الماس

چگونگی مهارت ایجاد تخفیفات مدت محدود و موثر

تخفیفات با مدت محدود در همه جا وجود دارد. احتمالاً امروز چندین مورد از این تخفیفات را دیده اید. آنها به قدری رایج هستند که گاهی اوقات زمانی که یک تخفیف دارای شرایط زمانی نباشد، احساس عجیبی می کنید. علیرغم اینکه یک روش بازاریابی رایج است، اما هنوز توسط بسیاری از برندها ضعیف انجام می شود. امروز، آنچه را برای ارائه یک تخفیف با مدت محدود متقاعد کننده و موثر، جهت افزایش فروش و افزایش سود نیاز است، بررسی خواهیم کرد. ما برخی از موثرترین انواع تخفیفات را به تفصیل شرح خواهیم داد و به شما کمک می کنیم تا از تله های رایج اجتناب کنید.

 

 تخفیفات مدت محدود چیست؟

این نوع تبلیغات دقیقاً همان روشی است که برای موفقیت به نظر می رسد. شما یک تخفیف آبدار ایجاد می کنید، به عنوان مثال، 15 درصد تخفیف برای سفارشات، و سپس آن را برای مدت محدودی در دسترس قرار می دهید. در زیر نمونه ای از تخفیف زمان محدود در بخشی از ایمیل از Freshbooks آمده است. این شرکت به کاربران در صورت خرید در سه روز آینده، 50 درصد تخفیف در مدت زمان شش ماهه ارائه می دهد.

 

 چرا تخفیفات با زمان محدود موثر هستند؟

تخفیفات با زمان محدود با این واقعیت شناخته شده بازی می کنند که مردم بدنبال چیزهایی هستند که کمیاب هستند. هنگامی که یک معامله خوب را با محدودیت زمانی ترکیب می کنید، یک فرمول مطمئن برای ترس از دست دادن و یک فوریت برای خرید دارید. شما می توانید با توجه به مخاطبان خود و تعیین زمان مناسب پیشنهاد خود را جذاب تر کنید. راه های زیادی وجود دارد که می توانید تخفیفات را دستکاری کنید تا برای مخاطب خاص خود جذاب تر شود. افزایش ارزش پیشنهادی را در نظر بگیرید، مثلاً تخفیف‌های بزرگ‌تر، تبلیغات ،حمل‌ونقل، یا خرید یکی از گزینه‌ها. به همین ترتیب، می توانید بازه زمانی پیشنهاد خود را تمدید یا کاهش دهید. بازه‌های زمانی کوتاه ترس از دست دادن ایجاد می‌کند، در حالی که بازه‌های زمانی طولانی‌تر ممکن است به شما امکان فروش بیشتر در مدت زمان بیشتری را بدهد. یکی از اجزای مهم تخفیف با زمان محدود، نه تنها مکانیزم خود تخفیف، بلکه نسخه ای است که برای تبلیغ تخفیف خود استفاده می کنید. افزودن متن قانع‌کننده به یک تخفیف شاداب، آن را مؤثرتر می‌کند. به همین ترتیب، به زمان ارسال تخفیف خود توجه کنید. اگر یک برنامه عالی برای فروش تابستانی دارید، بهتر است آن را در پایان بهار ارسال کنید. در نهایت، باید کانال ها و قالب های تبلیغاتی را که قصد دارید برای ارسال تبلیغات خود استفاده کنید، در نظر بگیرید. جلب توجه هر چه بیشتر به تخفیف هدف شماست.

 

بایدها و نبایدهای تخفیفات با زمان محدود

اکنون که در مورد اینکه تخفیف با زمان محدود چیست، آگاه شدید، بیایید آنچه را که باید و نباید در تخفیف با زمان محدود خود انجام دهید، بررسی کنیم. همانطور که مطمئناً متوجه شده اید، هر روز تعداد زیادی از این نوع تخفیفات ایجاد می شود. بیایید با روشهای زیر مطمئن شویم که کار شما شما برجسته تر است.

1. آن را کوتاه و شیرین نگه دارید

هدف شما برای ارسال پیام در تخفیفتان دو چیز است، می‌خواهید نشان دهید که یک معامله خیلی عالی دارید و روشن کنید که این معامله برای همیشه وجود نخواهد داشت. هر چیز دیگری در پیام شما غیر ضروری است. به یاد داشته باشید، این مشابه مواد معمولی بازاریابی یا تبلیغات نیست. شما می خواهید یک درخواست تجدید نظر حساس به زمان ایجاد کنید و آن را به سرعت انجام دهید زیرا ... فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است. برای مثال شرکت RussianPod101 ایمیلی با یک تخفیف4 زمان محدود بسیار موثر برای مشتریان خودش ارسال کرده است. در این سرویس آموزش زبان، در صورت خرید قبل از تاریخ معین، به کاربران 35 تخفیف در طرح پولی ارائه می دهد. این ایمیل درست یک روز قبل از انقضای تبلیغات ارسال شد. توجه داشته باشید که چگونه آگهی شامل اطلاعات انحصاری در مورد تخفیف است. این همان چیزی است که شما می خواهید، تبلیغ مستقیماً به اصل مطلب می رسد.

 2. فوریت را آشکار کنید.

واقع بینانه، هر کسی که پیشنهاد زمان محدود شما را می بیند، در چند ساعت گذشته صدها تبلیغ را دیده است. بنابراین وظیفه شما این است که روشن کنید که این پیشنهاد به زودی از بین می رود. پنهان کردن تاریخ انقضا در قسمت پایین ایده خوبی نیست. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که آنها می‌دانند که این پیشنهاد برای مدتی کوتاه وجود دارد، از یک تایمر شمارش معکوس استفاده کنید. برای مثال در ایمیلی که شرکت Pretty Little Thing، از خرده فروشان لباس، برای مشتریانشان ارسال شده؛ فوریتهایی برای گیرندگان مطرح شده است. پس زمینه صورتی روشن این ایمیل مطمئنا توجه همه را به خود جلب خواهد کرد. علاوه بر این، پیشنهاد واضح و کوتاه است.مهمتر از همه، تایمر شمارش معکوس همه چیز را جمع می کند و مطمئناً مقداری ترس از دست دادن را به خوانندگان می دهد.

 3.پیشنهاد خود را در همه جا به اشتراک بگذارید

 پیشنهاد شما زودتر به پایان می رسد، بنابراین ساعت در حال حرکت است! این وظیفه شماست که تا حد امکان به پیشنهاد وسوسه انگیز خود قبل از منقضی شدن آن توجه کنید و منتشرش کنید. تا حد امکان از کانال های بازاریابی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. یعنی حتما از ایمیل، تبلیغات هدفمند، بنرهای سایت، چت ربات، پیامک و موارد دیگر استفاده کنید. هدف شما ارسال هرزنامه به مخاطبان نیست، اما اگر پیشنهاد شما به خودی خود صحبت می کند، مخاطبان شما خوشحال خواهند شد. در اینجا یک نمونه از تبلیغات با زمان محدود مشابه از PrettyLittleThing است که آنها در صفحه فیس بوک خود به اشتراک گذاشتند. شما می توانید شباهت های زیادی بین قالب ها و فرمت ها مشاهده کنید. این برند همچنین از پیوند و کد تبلیغاتی متفاوتی استفاده می کند، اگرچه پیشنهاد یکسان است. این به آنها کمک می کند تا منبع ترافیک سایت خود را ببینند.

4. پیشنهادتان را به مشتری هایتان یادآوری کنید

ممکن است که شما به مخاطبان مناسبی رسیده باشید و آنها قصد خرید داشته باشند، اما به دلایلی آن را به تعویق انداخته‌اند. به طور معمول، می‌توانید به آرامی آنها را با بازاریابی محتوای سنتی یا یادآوری‌های سبد خرید تشویق کنید، اما چون این کار به زمان حساس است، باید سریع عمل کنید. بیایید تصور کنیم که شما یک پیشنهاد زمانی محدود 4 روزه ارائه می دهید. در روزهای اول و دوم می‌توانید با هر تعداد کانالی که ممکن است با مشترکین تماس بگیرید، اما مطمئن شوید که برای آنها یادآوری کنید زیرا فروش شما رو به پایان است. قدرت یک ایمیل متقاعد کننده در زمان های پایانی را دست کم نگیرید. اکنون وظیفه شما این است که روی ترس از دست دادن تمرکز کنید. اگر پیام‌های قبلی شما تاکید می‌کردند که این معامله برای مدت کوتاهی برقرار خواهد بود، این یکی باید روی این واقعیت تمرکز کند که معامله تا چند ساعت دیگر از بین می‌رود. در اینجا یک ایمیل پیشنهادی با زمان محدود در آخرین لحظه از شرکت Grammarly است. ایمیل سختگیرانه نیست، اما به گیرندگان این امکان را می دهد که بدانند در آستانه از دست دادن معامله هستند.

5. زیاده روی نکنید این ایده خوبی است که تخفیفات زمان محدود خود را حول تعطیلات، رویدادهای فصلی یا زمان هایی از سال که مربوط به محصول شما هستند متمرکز کنید. همانطور که گفته شد، اگر یک دوره سه ماهه کند را سپری می کنید، یک پیشنهاد زمانی محدود ممکن است فروش مورد نیاز شما را افزایش دهد. بیشتر تحقیق کنید و وبلاگ های بازاریابی ایمیلی تعطیلات را بررسی کنید تا در مورد نحوه راه اندازی کمپین های ایمیل تعطیلات که مطمئناً باعث فروش می شوند، با خبر شوید. زمانی که محصولات یک برند همیشه "در فروش" هستند، در دسترس هستند. دلیل قدرت اکثر محصولات در شرایط تخفیف با زمان محدود ناشی از نادر بودن آن است. برندها همیشه معاملات خیلی عالی ارائه نمی دهند، بنابراین ترکیب یک معامله عالی با قید زمان، ترکیبی قدرتمند است. با این حال، اگر پیشنهاد شما اغلب در دسترس باشد، این اثر وجود نخواهد داشت. NordVPN یک "تخفیف با زمان محدود" در صفحه اصلی خود دارد، اما این تخفیف با زمان محدود، برای سال ها در دسترس بوده است. کاربران این را از یک مایل دورتر متوجه خواهند شد و تأثیر پیشنهاد شما را به شدت کاهش می دهد. 6. درپیشنهاد خود خسیس نباشید در پیشنهاد خود، ارزش وقت مشتری را نگه دارید. اگر حاشیه سود شما در حال حاضر کم است، ارائه محصول خود با تخفیف ممکن است هیجان انگیز نباشد، اما تحقیقات بازار اخبار امیدوارکننده ای دارد. مطالعه آنها نشان داده است که یک تخفیف 10 درصدی منجر به افزایش 47.7 درصد در تعامل می شود و زمانی که آن را با تخفیف 5 درصدی مقایسه می کنید، بازدهی سرمایه بیشتری به همراه دارد. در حالی که این امر غیر منطقی به نظر می رسد، تخفیف بزرگتر معامله جذاب تری است و منجر به تعداد فروش بیشتر می شود. البته، مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد و این اثر تنها به یک نقطه کاهش یابد، اما مطمئن شوید که پیشنهاد شما به اندازه کافی قانع کننده است که کاربران را برای تبدیل انگیزه ترغیب کند. در اینجا یک حاشیه سودمند با ماشین حساب تخفیف وجود دارد که به شما کمک می کند تا ایده ای از حاشیه سود خود برای گزینه های مختلف تخفیف داشته باشید.

ما آنچه را که برای ایجاد یک تخفیف با زمان محدود قدرتمند لازم است بررسی کردیم. برای جمع بندی، به یاد داشته باشید: 1. نسخه پیشنهادی خود را کوتاه و شیرین نگه دارید. 2. روشن کنید که پیشنهاد شما برای ماندن نیست. 3. پیشنهاد خود را در هر کانالی که می توانید به اشتراک بگذارید. 4. قبل از انقضای پیشنهاد، به مشتریانتان درباره تخفیفهایتان یادآوری کنید. 5. در پیشنهادات زمان محدود زیاده روی نکنید. 6. یک تخفیف آبدار ارائه دهید.